Bine ai venit pe WebCultura

Din cuprins:

Viralul zilei: cum folosim Facebook pentru a promova un eveniment cultural?

“O pasiune nu cedează decât unei altei pasiuni”

Patru gânduri (și o pictură). Toate femeile nefericite fac poezie, chiar și cele care nu scriu versuri. Suferința este un...

Continuare...


Powered by

Viralul zilei: cum folosim Facebook pentru a promova un eveniment cultural?

Sorin Tudorde @
20 June 2011

English National Opera a gasit o metoda inedită de a folosi Facebook pentru promovarea unui spectacol.

Pentru a promova spectacolul Two Boys, “o nouă operă, care ridică paravanul pericolului de a ne trăi vieţile online”, trimisul special al English National Opera a încercat să interacţioneze în lumea reală urmând regulile de socializare de pe Facebook şi Twitter .

Adresate în viața reală, întrebările de genul “Pot să te urmăresc? sau “Vrei să fii prietenul meu?”, stârnesc, firește, râsul. Dar ne și determină să ne întrebăm dacă nu cumva, față în față cu interacțiunea din cadrul rețelelor sociale, ar trebui să avem aceleași rezerve ca în viața reală. Sau măcar o parte dintre ele. Una, peste alta, ENO a avut o idee de promovare  pe care, personal, o găsesc foarte bună.

Despre autor

Sorin Tudor

| Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Comentează

Parteneri

© 2010-2014 WebCultura.