Viralul zilei: cum folosim Facebook pentru a promova un eveniment cultural?

English National Opera a gasit o metoda inedită de a folosi Facebook pentru promovarea unui spectacol.

Pentru a promova spectacolul Two Boys, “o nouă operă, care ridică paravanul pericolului de a ne trăi vieţile online”, trimisul special al English National Opera a încercat să interacţioneze în lumea reală urmând regulile de socializare de pe Facebook şi Twitter .

Adresate în viața reală, întrebările de genul “Pot să te urmăresc? sau “Vrei să fii prietenul meu?”, stârnesc, firește, râsul. Dar ne și determină să ne întrebăm dacă nu cumva, față în față cu interacțiunea din cadrul rețelelor sociale, ar trebui să avem aceleași rezerve ca în viața reală. Sau măcar o parte dintre ele. Una, peste alta, ENO a avut o idee de promovare  pe care, personal, o găsesc foarte bună.

Ne bucurăm pentru că ne citești. Webcultura există cu ajutorul donațiilor cititorilor săi.
Ne poți susține prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu