Bine ai venit pe WebCultura

Din cuprins:

Viralul zilei: cum folosim Facebook pentru a promova un eveniment cultural?

Si inmultit la doi, sa inflorim

Nu mai clipi in ochii mei intr-una Si nu-mi mai suspina in piept, mereu, Cand inima imi bate ca nebuna...

Continuare...


Powered by

Viralul zilei: cum folosim Facebook pentru a promova un eveniment cultural?

Sorin Tudorde @
20 June 2011

Dragă cititorule, îți cerem din nou ajutorul. Pentru că, într-o lume a reclamelor agasante, WebCultura poate exista doar cu ajutorul acelora care aleg să ne susțină prin donațiile lor. Mulțumim! Webcultura.

English National Opera a gasit o metoda inedită de a folosi Facebook pentru promovarea unui spectacol.

Pentru a promova spectacolul Two Boys, “o nouă operă, care ridică paravanul pericolului de a ne trăi vieţile online”, trimisul special al English National Opera a încercat să interacţioneze în lumea reală urmând regulile de socializare de pe Facebook şi Twitter .

Adresate în viața reală, întrebările de genul “Pot să te urmăresc? sau “Vrei să fii prietenul meu?”, stârnesc, firește, râsul. Dar ne și determină să ne întrebăm dacă nu cumva, față în față cu interacțiunea din cadrul rețelelor sociale, ar trebui să avem aceleași rezerve ca în viața reală. Sau măcar o parte dintre ele. Una, peste alta, ENO a avut o idee de promovare  pe care, personal, o găsesc foarte bună.

Despre autor

Sorin Tudor

| Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti.

Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Comentează

Parteneri

© 2010-2014 WebCultura.