Bine ai venit pe WebCultura

Din cuprins:

Un film de modă

Opt proiecte de arta pentru Parcul Kiseleff

Expozitia de proiecte Migrare si reasezare deschisa la Muzeul Taranului Roman, Sala foaier, in perioda 12-16 iulie 2011, a prezentat...

Continuare...


Powered by

Un film de modă

Sorin Tudorde @
8 February 2013

Două minute de ironii la adresa hipsterilor.

Un spot care m-a amuzat, având-o ca protagonistă pe Lizzy Caplan (actriță pe care mulți cred că o cunosc deja).

Viva Vena!, spotul regizat de Matthew Frost pentru a promova brandul Vena Cava, reușește ceea ce foarte puține spoturi reușesc cu adevărat: să folosească auto-ironia inteligent (avem de a face cu un spot care ironizează filmele de modă tocmai pentru a promova un brand din aceeași industrie). Și, zic eu, reușește să stârnească nu doar zâmbete, ci și curiozitatea pentru brandul promovat.

Webcultura există cu ajutorul donațiilor cititorilor săi. Mulțumim!

Despre autor

Sorin Tudor

| Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Comentează

Parteneri