Bine ai venit pe WebCultura

Din cuprins:

Un film de modă

Anotimpurile inocentei

Nu cred că, la 18 ani, dragostea este altfel decât la 25 de ani. Sau la 30 sau 40 de...

Continuare...


Powered by

Un film de modă

Sorin Tudorde @
8 February 2013

Susține și tu Webcultura. Mulțumim!

Vezi aici cine sunt cei cărora le mulțumim până acum.

Două minute de ironii la adresa hipsterilor.

Un spot care m-a amuzat, având-o ca protagonistă pe Lizzy Caplan (actriță pe care mulți cred că o cunosc deja).

Viva Vena!, spotul regizat de Matthew Frost pentru a promova brandul Vena Cava, reușește ceea ce foarte puține spoturi reușesc cu adevărat: să folosească auto-ironia inteligent (avem de a face cu un spot care ironizează filmele de modă tocmai pentru a promova un brand din aceeași industrie). Și, zic eu, reușește să stârnească nu doar zâmbete, ci și curiozitatea pentru brandul promovat.

Despre autor

Sorin Tudor

| Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Comentează

Design

Parteneri

© 2010-2014 WebCultura.