Scoala pentru parinti

O excelenta campanie de advertising care implică părinții în procesul de învățare.

Ne plac ideile creative, indiferent de domeniul în care acestea se regăsesc. Iar ideea agenției americane Cramer-Krasselt este, în opinia mea, minunată:

pentru a promova impactul pe care îl are implicarea părinților în educația copiilor, agenţia a creat conceptul de “guerrilla classrooms” – afişaje stradale concepute cu scopul de a preda în lumea reala noțiuni de matematică, geografie, ştiințe ale naturii etc.

O campanie executată pro bono de către Cramer-Krasselt. Și un tip de campanie de care ar fi nevoie și în România… Priviți.

Ne bucurăm pentru că ne citești. Webcultura există cu ajutorul donațiilor cititorilor săi.
Ne poți susține prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu