Bine ai venit pe WebCultura

Din cuprins:

Scala: I can’t get no satisfaction. Since 1778

Cum să îți dai demisia

Un moment video devenit viral (în care mulți dintre noi se vor recunoaște). Pe 26 septembrie 2013, Marina Shifrin a...

Continuare...


Powered by

Scala: I can’t get no satisfaction. Since 1778

Sorin Tudorde @
2 May 2011

În încercare de a ajunge la publicul tânăr, faimosul Teatro Alla Scala din Milano a lansat La Scala UNDER 30, un program prin intermediul căruia tinerii pot achiziționa bilete la prețuri speciale sau abonamente pre-plătite la spectacole.

O inițiativă care, firește, îmi place și pe care, tot firește, mi-aș dori să o văd implementată și la noi. Până atunci, însă, iată minunata campanie realizată de agenția Tita din Milano pentru La Scala UNDER 30.

(Și, dacă tot a venit vorba: sunt ultimele zile în care se mai primesc dosare la ICR pentru concursul prin care se va acorda unui Bursă tânăr interpret de operă o bursă la Accademia Teatro alla Scala din Milano.)

Despre autor

Sorin Tudor

| Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Comentează

Parteneri

© 2010-2014 WebCultura.