Bine ai venit pe WebCultura

Din cuprins:

Să ai grijă de cei ce te iubesc!

Femeile in artă

500 de ani de pictură în doar 3 minute. Lista pictorilor (însoțită de perioada în care au fost realizate operele...

Continuare...


Powered by

Să ai grijă de cei ce te iubesc!

Miruna Dragade @
20 September 2010

Vizibilitate sporită, câştigare de noi audienţe, fidelizare public. Bla, bla. Acestea sunt doar câteva dintre cuvinte pompoase pe care le auzim atunci când se vorbeşte despre cum poate ajuta online-ul în promovarea unui produs. Perfect adevărat! Nu pot spune că nu cred în toate cele de mai sus, dar vă spun sincer, pentru mine toate, dar absolut toate pălesc în faţa a ceea ce eu consider a fi partea cu adevărat importantă din această poveste: grija faţă de cei ce te iubesc. În termeni pompoşi customer care, customer service.

El, Artistul

Dacă vorbim despre sfera cultură şi modul în care online-ul poate să ajute cultura, artistul,  convingerile îmi rămân neschimbate. Dincolo de beneficiile mercantile, online-ul este instrumentul care o ajută pe ea cultura şi pe el artistul să se îngrijească de el, consumatorul de artă. Online –ul este ciocanul care a dărâmat zidul dintre noi şi ei. Acum suntem sau cel puţin ne simţim mult mai aproape. Şi asta contează enorm.

Pentru a înţelege mai bine despre ce vorbesc, o să vă dau un exemplu concret. Este vorba despre unul dintre cele mai emoţionante momente din viaţa mea. Mai precis este vorba despre un artist pe care îl iubesc, contul lui de Facebook şi bucuria mea. Mare bucurie, mare când mi-a acceptat cererea de prietenie. Plăcere şi mai mare când am putut să mă delectez cu toate albumele şi statusurile sale sau când îl vedeam că apare online în partea stângă la chat. Era mult mai aproape?  Era! Cel mai emoţionat moment despre care doream să vă povestesc se leagă însă de seara în care mi-am luat inima în dinţi şi i-am trimis un mesaj prin care îl rugam ceva. Ce s-a întâmplat? Mi-a răspuns!!! Da, el Artistul mi-a răspuns mie, unei oarecare. Şi mi-a răspuns şi după ce i-am mulţumit că mi-a răspuns, iar mai târziu o căsuţa poştală s-a umplut cu rugămintea mea.

De ce în aceast articol este vorba despre cum online-ul îl ajută pe artist

Poate că mulţi dintre voi o să spuneţi ,,Hei, dar aici este vorba mai mult despre cum cum online-ul îl ajută pe fanul artistului să fie mai aproape de cel/cea pe care îl iubeşte.” Oare doar despre asta este vorba? Hai să despicăm puţin firul în patru! În esenţă este vorba despre o relaţie bazată  pe o comunicare bidirecţională, nemediată. Vă rog să îmi permiteţi să afirm, fără să cred nici măcar o secundă că acesta este un truism, că într-o astfel de relaţie este imposibil ca ambii parteneri să nu iasă în câştig. Ce câştigă iubitorul artistului este evident. Ce câştigă artistul? Câştigă mai multă apreciere şi mai mult feedback. Câştigă posibilitatea de a avea grijă de cei ce îl iubesc şi astfel va rămâne iubit mult timp de acum înainte. Vorbesc acum despre o iubire mult mai reală, bazată pe împărtăşire. Banal? Da, în măsura în care aprecierea şi feedback-ul primite nu sunt “exploatate” cum se cuvine. Nu, pentru că mizez pe faptul că artiştii deja învaţă şi vor mai învăţa cum să se bucure de gaura din zid şi pentru că mereu am crezut că împărtăşirea stă la baza succesului în orice relaţie.

Acum aproape că nu a mai rămas nimic din zid! Pentru asta şi noi şi ei nu putem decât să îi mulţumim Domnului Online. Domnule Online îţi mulţumim că ne laşi să avem grijă de cei pe care îi iubim!

Sursă foto

Despre autor

Miruna Draga

| LinkedIn | Blog | Twitter | Facebook | De același autor

Draga Miruna a absolvit Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice din cadrul Şcolii Naţionale de Studii Politice şi Administrative, a studiat un semestru în Turcia la Universitatea din Sakarya cu bursă Eramsus, iar în prezent este studentă la Istoria Artei - Universitatea Bucureşti. Printre lucrurile care îi ţin mintea ocupată amintim: PR-ul, Managementul Cultural, Industriile Creative, New Media, Muzica Indie şi Prietenii ei.

Comentează

Parteneri

© 2010-2014 WebCultura.