Publicitate in frunze

Vă mai aduceți aminte de sculpturile în frunze prin a căror comercializare artistul spaniol Lorenzo Duran își întreține familia? Creativiii agenției germane de advertising Legas Delaney au preluat ideea și au realizat la rândul lor o serie de sculpturi în frunze. Pe care mai apoi le-au utilizat, împreună cu un mesaj simplu – “Fiecare frunză captează CO2”, pentru a realiza vizualurile unei campanii pentru Plant for the Planet.

(via: Ads of the World)

Ne bucurăm pentru că ne citești. Webcultura există cu ajutorul donațiilor cititorilor săi.
Ne poți susține prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu