Publicitari vs. artisti

Cât de importantă este creativitatea în advertising?

Firește, întrebarea poate trece drept retorică de vreme ce cu toții vom răspunde simplu: foarte importantă. Moment în care, înainte de a repeta întrebarea, vă voi invita să priviți una dintre cele mai recente campanii executate de fotografii suedezi Marco Grizelj and Kristian Krän (care lucrează împreună în cadrul buticului creativ Aorta). O campanie executată pentru lanțul de magazine Monki (deținut de H&M). Priviți.

Așadar, cât de importantă este creativitatea în advertising?

Ne bucurăm pentru că ne citești. Webcultura există cu ajutorul donațiilor cititorilor săi.
Ne poți susține prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu