Bine ai venit pe WebCultura

Din cuprins:

Publicitari vs. artisti

Dimensiunea românească a existenței

“Nu suntem un neam bogat. Neam de păstori și de plugari, toată bogăția ne-a fost rodul pământului acestuia și al...

Continuare...


Powered by

Publicitari vs. artisti

Sorin Tudorde @
7 November 2011

Cât de importantă este creativitatea în advertising?

Firește, întrebarea poate trece drept retorică de vreme ce cu toții vom răspunde simplu: foarte importantă. Moment în care, înainte de a repeta întrebarea, vă voi invita să priviți una dintre cele mai recente campanii executate de fotografii suedezi Marco Grizelj and Kristian Krän (care lucrează împreună în cadrul buticului creativ Aorta). O campanie executată pentru lanțul de magazine Monki (deținut de H&M). Priviți.

Așadar, cât de importantă este creativitatea în advertising?

Dragă cititorule, WebCultura poate exista doar cu ajutorul acelora care aleg să ne susțină prin donațiile lor. Ne poți susține, cu ce sumă dorești, fie prin intermediul unui virament bancar (click aici pentru donație), fie prin intermediul butonului PayPal de mai jos. Mulțumim!


Despre autor

Sorin Tudor

| Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Comentează

Parteneri

© 2010-2014 WebCultura.