Bine ai venit pe WebCultura

Din cuprins:

Publicitari vs. artisti

Haina îl face pe om: o dovadă științifică

Hainele nu doar că ne pot face să părem mai deștepți, dar chiar ne pot face să fim mai deștepți....

Continuare...


Powered by

Publicitari vs. artisti

Sorin Tudorde @
7 November 2011

Cât de importantă este creativitatea în advertising?

Firește, întrebarea poate trece drept retorică de vreme ce cu toții vom răspunde simplu: foarte importantă. Moment în care, înainte de a repeta întrebarea, vă voi invita să priviți una dintre cele mai recente campanii executate de fotografii suedezi Marco Grizelj and Kristian Krän (care lucrează împreună în cadrul buticului creativ Aorta). O campanie executată pentru lanțul de magazine Monki (deținut de H&M). Priviți.

Așadar, cât de importantă este creativitatea în advertising?

Webcultura există cu ajutorul donațiilor cititorilor săi. Mulțumim!

Despre autor

Sorin Tudor

| Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Comentează

Parteneri