Bine ai venit pe WebCultura

Din cuprins:

Protest: artisti vs. publicitari

Train Delivery, eveniment de cultură urbană

CFR SA, Gara de Nord și Street Delivery organizează Train Delivery, eveniment care marchează noua poziționare a Gării de Nord,...

Continuare...


Powered by

Protest: artisti vs. publicitari

Sorin Tudorde @
11 April 2011

Dragă cititorule, îți cerem din nou ajutorul. Pentru că, într-o lume a reclamelor agasante, WebCultura poate exista doar cu ajutorul acelora care aleg să ne susțină prin donațiile lor. Mulțumim! Webcultura.

În data de 30 de martie, în Madrid, 106 artiști si susținători au înlocuit mesajele publicitare de pe tot atâtea panouri din stațiile de autobuz, cu mesaje ale comunitații.

Participanții la protest fac parte din Madrid Street Advertising Takeover, “filiala locală” a organizației internaționale Public Ad Campaign, organizație care consideră că

“publicitatea stradală este primul obstacol în fața unei comunicări publice deschise. Prin monetizarea spațiului public, publicitatea stradală a monopolizat suprafețele care dau formă mediului pe care comunitatea îl împarte. În timp ce legile apară publicitatea stradală, utilizarea publică a acestui spațiu este sistematic împiedicată “

Iată câteva dintre mesajele artiștilor din Madrid.

Mai multe detalii pe site-urile Madrid Street Advertising Takeover și Public Ad Campaign.

Despre autor

Sorin Tudor

| Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti.

Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Comentează

Parteneri

© 2010-2014 WebCultura.