Bine ai venit pe WebCultura

Din cuprins:

PRIME România a dat startul campaniei “2% pentru PRIME”

Tokyo: cea de a opta editie a Concursului International de Muzica Clasica “România”

Deși destul de puțin cunoscut în țara care i-a dat numele, Concursul Internațional de Muzică Clasică “România” este o manifestare...

Continuare...


Powered by

PRIME România a dat startul campaniei “2% pentru PRIME”

WebCulturade @
2 April 2013

Dragă cititorule, îți cerem din nou ajutorul. Pentru că Webcultura poate exista doar cu ajutorul acelora care aleg să ne susțină prin donațiile lor. Mulțumim pentru susținere!

Obiectivul proiectului este acela de a determina contribuabilii să doneze 2% din impozitul net pe profitul anual către asociație, data limită de completare a formularelor fiind 25 mai 2013.

Campania se adresează tuturor salariaţilor care au un venit impozabil, fiindu-le permis să-l redirecţioneze către o cauză aleasă de ei. Proiectul vizează astfel specialiştii din domeniul relaţiilor publice şi al comunicării, freelancerii, dar şi companiile sau chiar antreprenorii.

Tot ceea ce trebuie să faceţi este să descarcaţi formularul de pe site-ul prime-romania.ro, urmând ca apoi să îl depuneţi la oficiul poştal sau la Administraţia Financiară corespunzătoare domiciliului dumneavostră.

De asemenea, în condiţiile în care doriţi sa împuterniciţi o anumită persoană, astfel încât aceasta să îl depună în locul dumneavoastră, trebuie să descărcaţi formularul, să îl completaţi cu datele corespunzătoare, să îl scanaţi şi să îl trimiteţi la adresa x, urmând ca volunatarii PRIME România să îl ducă la Administraţia Financiară.

Voluntarii asociaţiei vor merge în agenţiile de PR şi de publicitate şi le vor prezenta specialiştilor avantajele investiţiei în generaţiile viitoare. În plus, promovarea campaniei se va realiza şi prin intermediul PR&Ad Fair, singurul târg de joburi şi internshipuri din domeniul PR-ului şi al Advertisingului. Astfel, contactul direct cu profesioniştii, îi va ajuta pe membrii PRIME România să descrie cu succes motivele pentru care este nevoie de această investiţie.

Suma redirecţionată către PRIME România va ajuta membrii asociaţiei atât la îmbunătăţirea proiectelor de mare succes din cadrul asociaţiei, cât şi la implemenatea şi realizarea unor noi evenimente de mare interes pentru studenţi

Deviza campaniei este “Investeşte în viitor!”. Una dintre cele mai sigure forme prin care se poate investi în viitor este să ajuţi tinerii de azi, profesioniştii de mâine. Contribuind la dezvoltarea lor, oricine poate ajuta la creşterea standardelor profesionale.

PRIME România

este singura asociaţie studenţească de relaţii publice şi comunicare din ţară. Experienţa PRIME înseamnă comunicare strategică, o echipă unită şi 16 ani de evenimente pentru studenţii pasionaţi de comunicare.

PRIME este o organizaţie prezentă în mai multe ţări europene printre care: România, Slovenia, Italia, Spania şi Turcia. Asociaţia studenţească PRIME România are sediul central în Bucureşti şi două filiale naţionale în Braşov şi Iaşi.

Pentru mai multe informaţii, vă rugăm contactaţi: Iulia Albi, Project Manager – 0765 913 550, iulia.albi@primeromania.ro.

Despre autor

Comentează

Parteneri

© 2010-2014 WebCultura.