Pensule nastrusnice

Cum promovăm un magazin de vopseluri?

Foarte simplu: concepem un spot sau o serie de afișe în care arătăm ce culori minunate au vopselurile cu pricina. Bine, bine, dar asta s-a mai făcut. Mai mult, asta face toată lumea: arată ce roșu, roșu au ei. Și ce galben, galben. Și ce mov, mov. Și tot așa. Ei și atunci ce facem? Colectivul creativ de la CuldeSac a creat pentru compania spaniolă Valentine un set întreg de pensule. Le-a creat fizic (și nu s-a rezumat la a le concepe grafic).

Apoi le-au descris ca fiind “mutaţii genetice” ale pensulelor obișnuite, care “încurajează fiecare utilizator să reconsidere utilizarea acestui instrument, fie prin rezolvarea unei probleme comune, fie prin introducerea unei doze de creativitate în procesul utilizării.” Și, pentru că setul avea nevoie de un nume, i-au spus The Paint evolution.

Eu le-am numit pensule năstrușnice. Priviți.

Ne bucurăm pentru că ne citești. Webcultura există cu ajutorul donațiilor cititorilor săi.
Ne poți susține prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu