Bine ai venit pe WebCultura

Din cuprins:

Opt banci creative

53% dintre romani nu au terminat de citit nicio carte in 2012

Rezultatele unui sondaj efectuat de Institutul Român de Studii Sociale. 53% dintre români declară că nu au terminat de citit...

Continuare...


Powered by

Opt banci creative

Sorin Tudorde @
20 September 2012

Și încă opt dovezi de creativitate în advertising.

Folosirea băncilor din spațiile publice de către agențiile de advertising nu este o noutate (în București au existat deja câteva tentative). Iată, în cele ce urmează, câteva campanii care, cred eu, sunt foarte reușite.

1. Băncile  cărți.

Pentru a promova lectura, oficialitățile din Istanbul au amplasat prin oraș o serie de astfel de bănci. Fiecare dintre ele este personalizată cu un poem al unui autor turc.

2. Lecții de arte marțiale

Fără cuvinte. 🙂

3.  “Nu lăsa acest loc să devină acasă.”

O campanie umanitară derulată de cotidianul german Hinz & Kunzt.

4. “Susan James iubea să stea pe această bancă. Și încă mai iubește acest lucru datorită cercetărilor împotriva cancerului.”

O campanie umanitară a Cancer Research UK.

5. “Folosește atât cât ai nevoie.”

O campanie de conștientizare desfășurată de Denver Water.

6. O destinație turistică

O campanie desfășurată în stațiile de autobuz pentru a încuraja turiștii să-și petreacă vacanțele în Alberta.

7. Controlează-ți greutatea!

Din nou, fără cuvinte.

8. “Suntem mai aproape decât crezi.”

Pentru că – nu-i așa – și universitățile în căutare de studenți pot fi creative.

(sursa: list 25)

Despre autor

Sorin Tudor

| Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Comentează

Parteneri

© 2010-2014 WebCultura.