O scurta istorie a logo-urilor

Webcultura are nevoie de susținerea ta. Ne poți sprijini prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

“Un logo de succes aproape că nu spune nimic.”

“Logo-urile ne înconjoară în spațiul fizic și spațiul digital, dar arareori examinăm gândirea artistică și gîndurile care au condus la designul acestor simboluri. Utilizând vocabular tăcut al culori, formelor și graficii, designerii de logo oferă o identitate vizuală companiilor și organizațiilor de toate tipurile. De la pictorii peșterilor din străvechime și până la designerii moderni, artiștii au redus de-a lungul istoriei complexitatea la idei simple de a comunica cu lumea.”

Un scurt film realizat de PBS Arts, destinat tuturor acelora interesați de design și advertising.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu