Misoginism de moda veche

Cinci reclame din “epoca de aur a misoginismului”.

“Așadar, cu cât o soție muncește mai din greu, cu atât mai drăguț arată!” (cerealele cu vitamine Pep, cca. 1930)

“Vrei să spui că și o femeie ar putea să o deschidă?” (capacele din aluminiu Alcoa, cca 1950)

“Șeful face orice în afară de gătit, însă pentru asta există nevestele.” (storcătorul de fructe Kenwood, cca 1960)

“Dacă soțul tău află că nu  verifici în magazin care este cafeaua proaspătă…” (cafeaua Chase & Sanborn, cca 1950)

“Ține-o acolo unde îi este locul.”(Weyenberg Massagic Footwear, 1972)

Ne bucurăm pentru că ne citești. Webcultura există cu ajutorul donațiilor cititorilor săi.
Ne poți susține prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Un comentariu

  1. Lili

    Ca o razbunare , matriarhatul redivivus! Chiar daca barbatii mai putin inteligenti nu recunosc asta .

Adaugă comentariu