Bine ai venit pe WebCultura

Din cuprins:

Internship 2.0, editia 2012: Echipa 1

Perna pentru dormit la birou

O companie de design londoneză a inventat perna pentru dormit la birou. “Modele de lucru sunt în evoluţie constantă. Ne...

Continuare...


Powered by

Internship 2.0, editia 2012: Echipa 1

Sorin Tudorde @
3 September 2012

Doamnelor, domnilor, iată Echipa 1 din cadrul Internship 2.0, ediția 2012.

Ana Maria Dinu – Facebook | Twitter | Google+ | LinkedIn;

Patrik Iorga – Blog | Facebook | Twitter | Google+ | LinkedIn | Pinterest;

Anamaria Radu – Facebook | LinkedIn;

Adina Toader – Facebook | Pinterest | Mubi.

O echipă mică, dar cu ambiții foarte mari, care lucrează de zor – cu mult drag și spor 🙂 – la un proiect pe care îl vom face cunoscut mâine. Este un proiect drag nouă, care sper să vă placă și, mai ales, pe care sperăm să îl găsiți util. Și, nu în ultimul rând: este un proiect  diferit de tot ceea ce am făcut până acum și care va prinde viață exclusiv prin munca Echipei 1. Prin urmare, vă rog încă de pe acum, să fiți îngăduitori cu noi în cazul în care vor exista unele mici scăpări.

Câteva precizări

Da, este cea mai mică echipă pe care am alcătuit-o în decursul tuturor anilor de internship: doar patru oameni, în condițiile în care selecția pentru Stagiul I a fost făcută din peste 80 de înscrieri. Până acum, cea mai mică echipă era aceea a Echipei 2 din anul 2009 – opt oameni. Și ce oameni! Și, dacă tot a venit vorba, iată o statistică pe ani.

2009

Echipa 1 – 11 oameni;
Echipa 2 – 8 oameni;
Echipa 3 – 13 oameni.

2010

Echipa 1 – 16 oameni;
Echipa 2 – 16 oameni;
Echipa 3 – 12 oameni.

2011

Echipa 1 – 11 oameni;
Echipa 2 – 16 oameni;
Echipa 3 – 16 oameni.

Și, pentru că sunt ultimele zile de inscriere pentru stagiul II, iar candidaturile sunt chiar mai numeroase decât cele pentru stagiul I, fac și un scurt anunț: vor avea prioritate candidații care au deja o experiență minimă în social media. Voi reveni cu amănunte foarte curând.

Despre autor

Sorin Tudor

| Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Comentează

Parteneri

© 2010-2014 WebCultura.