In Matrix pentru o zi

Unele idei de promovare sunt atât de bune încât succesul la public îți pare, pur și simplu, firesc.

Pauling Brazilia, o marcă finlandeză de cafea (da, e amuzant, chiar dacă denumirea e explicabilă) a construit, în cel mai aglomerat centru comercial din Finlanda, un dispozitiv special care permite scurte filmări asemănătoare acelora din seria Matrix. Apoi i-au lăsat pe toți aceia care doresc să-și realizeze propriile filmulețe. Priviți.

Firește, acțiunea de promovare a fost un succes. Iar dispozitivul a fost plimbat, în primăvara acestui an, prin întreaga țară. Oare nu au de gând să intre și pe piața românească? 🙂

Ne bucurăm pentru că ne citești. Webcultura există cu ajutorul donațiilor cititorilor săi.
Ne poți susține prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu