Bine ai venit pe WebCultura

Din cuprins:

În definitiv, cine este perfect?

Profit si profitori

Despre o campanie de advertising nereușită. De obicei, pe WebCultura puteți citi despre lucrurile frumoase din viață. Pentru că, paradoxal,...

Continuare...


Powered by

În definitiv, cine este perfect?

Sorin Tudorde @
6 December 2013

Dragă cititorule, îți cerem din nou ajutorul. Pentru că, într-o lume a reclamelor agasante, WebCultura poate exista doar cu ajutorul acelora care aleg să ne susțină prin donațiile lor. Mulțumim! Webcultura.

Privește mai îndeaproape.

O campanie pe care unii o vor găsi emoționantă, alții șocantă, alții inutilă, dezagreabilă (sau, cine știe, poate chiar mai rău). O campanie menită să ne facă să gândim, să reflectăm și să-i acceptăm în viețile noastre pe aceia care sunt mai puțin norocoși. Însă atât capacitatea gândirii, cât și capacitatea acceptării țin de cât de dispuși suntem să ne deschidem mințile și sufletele.

“Because who is perfect? Get closer” – o campanie realiată în Zurich de către asociația neguvernamentală Pro Infirmis.

(via)

Despre autor

Sorin Tudor

| Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti.

Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Comentează

Parteneri

© 2010-2014 WebCultura.