Bine ai venit pe WebCultura

Din cuprins:

Îmi place de mor

Dragoste, la a doua vedere

Probabil, cea mai frumoasă declarație de dragoste pe care un soț a făcut-o vreodată soției sale. După o operație chirurgicală,...

Continuare...


Powered by

Îmi place de mor

Sorin Tudorde @
3 July 2013

Un proiect artistic digital care se dezintegrează pe măsură ce utilizatorii de facebook apasă butonul “îmi place”.

“Social media este cea de a cincea dimensiune care creează existența noastră online. Imaginați-va viața fără ea. Dacă nu puteți, ați fost posedați. Rupeți blestemul, plăceți-o până la moarte.”

Acestea sunt cuvinte care deschid Like to Death, un proiect online care prezintă, în formă digitală, o imagine a Morții. O Moarte pe care utilizatorii o pot omorî, prin apreciere: cu fiecare like primit pe facebook, imaginea Morții se dezintegrează încet în “străfulgerări și particule”.

Creat de către artistul digital american Geoffrey Lillemon cu ajutorul designerilor britanici de la Stööki, proiectul explorează lumea social media, eurile virtuale și viața digitală prin inversarea mecanismului psihologic care stă la baza butonului de like.

“Sunt cu toții conștienți de personalitățile noastre online, dar nu conștientizăm suficient faptul că este nevoi de multe persoane pentru a crea o rețea socială și de la fel de multe pentru a o distruge. Încă nu realizăm că puterea like-urilor și share-urilor devine din ce în ce mai mare.”

Proiectul este sponsorizat de Adidas (așa că va trebui să săriți peste o reclamă) și, uneori, pagina se încarcă puțin mai greu. Însă, zic eu, măcar de curiozitate, este un proiect care merită văzut. Așadar, Like to Death.

(via)

Dragă cititorule, WebCultura poate exista doar cu ajutorul acelora care aleg să ne susțină prin donațiile lor. Ne poți susține, cu ce sumă dorești, fie prin intermediul unui virament bancar (click aici pentru donație), fie prin intermediul butonului PayPal de mai jos. Mulțumim!


Despre autor

Sorin Tudor

| Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Comentează

Parteneri

© 2010-2014 WebCultura.