Bine ai venit pe WebCultura

Din cuprins:

Imbratisari la cutie

Shakespeare pe înțelesul generației Facebook

(explicat de către o bibliotecară) Într-o epocă în care oamenii sunt încurajați să nu mai aibă răbdare, într-o epocă în...

Continuare...


Powered by

Imbratisari la cutie

Sorin Tudorde @
17 April 2012

Dragă cititorule, îți cerem din nou ajutorul. Pentru că Webcultura poate exista doar cu ajutorul acelora care aleg să ne susțină prin donațiile lor. Mulțumim pentru susținere!

O campanie de advertising deșteaptă.

Pentru a “răspândi dragostea față de Coca-Cola”, filiala singaporeză a Ogilvy & Mather a amplasat în campusul Universității Naționale o serie de automate de băuturi răcoritoare care, în loc de cunoscutul logo, poartă doar înscrisul “Îmbrățișează-mă”. Pentru că aceasta este și ideea: automatele sunt astfel concepute încât simt atunci când sunt îmbrățișate și, în schimbul acestei dovezi de afecțiune, livrează o cutie de Coca-Cola. Și, da, automatele, sunt construite pentru a nu primi bani, ci doar îmbrățișări.

“Fie că îmbrăţişați automatul în realitate sau fie că vedeți online cum este îmbrățișat, scopul nostru este același: acela de a oferi un zâmbet și de a crea o conexiune emoțională.”

O campanie care s-a bucurat de succes și care urmează să fie implementată și în alte țări asiatice.

(via Forbes)

Despre autor

Sorin Tudor

| Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti.

Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Comentează

Parteneri

© 2010-2014 WebCultura.