Bine ai venit pe WebCultura

Din cuprins:

Imbratisari la cutie

Din școală scapă cine poate

România: un student din trei renunță la facultate Aproape 40% dintre studenții promoției 2013 de la 20 dintre cele mai...

Continuare...


Powered by

Imbratisari la cutie

Sorin Tudorde @
17 April 2012

O campanie de advertising deșteaptă.

Pentru a “răspândi dragostea față de Coca-Cola”, filiala singaporeză a Ogilvy & Mather a amplasat în campusul Universității Naționale o serie de automate de băuturi răcoritoare care, în loc de cunoscutul logo, poartă doar înscrisul “Îmbrățișează-mă”. Pentru că aceasta este și ideea: automatele sunt astfel concepute încât simt atunci când sunt îmbrățișate și, în schimbul acestei dovezi de afecțiune, livrează o cutie de Coca-Cola. Și, da, automatele, sunt construite pentru a nu primi bani, ci doar îmbrățișări.

WebCultura are nevoie de ajutorul dumneavoastră. Ne puteți susține, cu ce sumă doriți, prin intermediul butonului PayPal de mai jos. Mulțumim!


“Fie că îmbrăţişați automatul în realitate sau fie că vedeți online cum este îmbrățișat, scopul nostru este același: acela de a oferi un zâmbet și de a crea o conexiune emoțională.”

O campanie care s-a bucurat de succes și care urmează să fie implementată și în alte țări asiatice.

(via Forbes)

Despre autor

Sorin Tudor

| Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Comentează

Parteneri