Bine ai venit pe WebCultura

Din cuprins:

Hyundai: advertising la superlativ

Pasărea-mi

Interpretarea vizuală a unui poem. Poemul The Me Bird, de Pablo Neruda (pe care îl puteți citi în original aici...

Continuare...


Powered by

Hyundai: advertising la superlativ

Sorin Tudorde @
7 April 2011

Dacă ieri vorbeam despre creativitatea niponă, iată astăzi un alt exemplu de adverstising la superlativ.

La o prima vedere, cel mai recent spot al Hyunday Accent este doar  o altă prezentare a unui autoturism condus printr-un peisaj futurist. Doar că nu este deloc așa.

Oricât de incredibil ar putea să pară, întregul spot a fost filmat pe zidul unei clădiri din Malaezia. Sau, mai exact spus: autoturismul a fost atârnat de clădire, iar șoferul a mers suspendat până la acesta pentru ca apoi întregul zid să fie transformat într-un uriaș ecran 3D. Priviți. Chiar este uluitor.

Evident, Hyundai și-a dorit ca prin acestă filmare să creeze un viral. Și cred că vor reuși.

Despre autor

Sorin Tudor

| Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Comentează

Parteneri

© 2010-2014 WebCultura.