Bine ai venit pe WebCultura

Din cuprins:

Filme si umor

My Cousin Rachel

Fragilitatea sentimentelor. Pasiunea, misterul, suspansul – meșteșugit articulate în paginile scrise de Daphne du Maurier – i-au atras pe mulți...

Continuare...


Powered by

Filme si umor

Sorin Tudorde @
10 August 2011

Filmele și umorul fac casă bună. Și, mai ales, casă plină.

Și spun asta nu doar gândindu-mă la comedii. Ci și la campaniile de promovare. Campanii care, precum ați observat, recurg tot mai des la umor pentru a-și atinge obiectivele. Cel mai recent exemplu este Festivalul Anonimul, al cărui spot de promovare este, în opinia mea, mai slăbuț decât în ceilalți ani.

Problema mea e că, în plină eră social media, creativii români tind a se rezuma la spoturi de promovare. Pentru că acestea se pot răspândi mai dihai pe canalele sociale. Și de ce ar fi aceasta o problemă? Pentru că, atât timp cât există creativitate, nu doar filmele se pot bucura de succes în social media.

Și, pentru a exemplifica, iată două campanii “de print”, una destinată International Latino Film Festival din New York, iar cealaltă rețelei de cinematografe Utopolis.

Pagini: 1 2 3

Despre autor

Sorin Tudor

| Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Comentează

Parteneri

© 2010-2014 WebCultura.