Bine ai venit pe WebCultura

Din cuprins:

Filme si umor

Robin de la RATB a venit cu telescopul la festivalul Anonimul

Ca sa vada perseidele, Robin de la RATB a transportat pina la festivalul Anonimul, in Delta la Sfintu Gheorghe un...

Continuare...


Powered by

Filme si umor

Sorin Tudorde @
10 August 2011

Împreună putem supraviețui ignoranței. Susține și tu Webcultura.

Ne puteți citi astăzi și mulțumită lor.

Filmele și umorul fac casă bună. Și, mai ales, casă plină.

Și spun asta nu doar gândindu-mă la comedii. Ci și la campaniile de promovare. Campanii care, precum ați observat, recurg tot mai des la umor pentru a-și atinge obiectivele. Cel mai recent exemplu este Festivalul Anonimul, al cărui spot de promovare este, în opinia mea, mai slăbuț decât în ceilalți ani.

Problema mea e că, în plină eră social media, creativii români tind a se rezuma la spoturi de promovare. Pentru că acestea se pot răspândi mai dihai pe canalele sociale. Și de ce ar fi aceasta o problemă? Pentru că, atât timp cât există creativitate, nu doar filmele se pot bucura de succes în social media.

Și, pentru a exemplifica, iată două campanii “de print”, una destinată International Latino Film Festival din New York, iar cealaltă rețelei de cinematografe Utopolis.

Pagini: 1 2 3

Despre autor

Sorin Tudor

| Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Comentează

Parteneri

© 2010-2014 WebCultura.