Bine ai venit pe WebCultura

Din cuprins:

Filme si umor

Cât te-am iubit doar amintirea ştie…

Tu erai prințul meu de ceară Ce se topea în zorii dimineții Dar revenea în fiecare seară Şi mă purta...

Continuare...


Powered by

Filme si umor

Sorin Tudorde @
10 August 2011

Filmele și umorul fac casă bună. Și, mai ales, casă plină.

Și spun asta nu doar gândindu-mă la comedii. Ci și la campaniile de promovare. Campanii care, precum ați observat, recurg tot mai des la umor pentru a-și atinge obiectivele. Cel mai recent exemplu este Festivalul Anonimul, al cărui spot de promovare este, în opinia mea, mai slăbuț decât în ceilalți ani.

Problema mea e că, în plină eră social media, creativii români tind a se rezuma la spoturi de promovare. Pentru că acestea se pot răspândi mai dihai pe canalele sociale. Și de ce ar fi aceasta o problemă? Pentru că, atât timp cât există creativitate, nu doar filmele se pot bucura de succes în social media.

Și, pentru a exemplifica, iată două campanii “de print”, una destinată International Latino Film Festival din New York, iar cealaltă rețelei de cinematografe Utopolis.

Dragă cititorule, WebCultura poate exista doar cu ajutorul acelora care aleg să ne susțină prin donațiile lor. Ne poți susține, cu ce sumă dorești, fie prin intermediul unui virament bancar (click aici pentru donație), fie prin intermediul butonului PayPal de mai jos. Mulțumim!


Pagini: 1 2 3

Despre autor

Sorin Tudor

| Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Comentează

Parteneri

© 2010-2014 WebCultura.