Filme si umor

Filmele și umorul fac casă bună. Și, mai ales, casă plină.

Și spun asta nu doar gândindu-mă la comedii. Ci și la campaniile de promovare. Campanii care, precum ați observat, recurg tot mai des la umor pentru a-și atinge obiectivele. Cel mai recent exemplu este Festivalul Anonimul, al cărui spot de promovare este, în opinia mea, mai slăbuț decât în ceilalți ani.

Problema mea e că, în plină eră social media, creativii români tind a se rezuma la spoturi de promovare. Pentru că acestea se pot răspândi mai dihai pe canalele sociale. Și de ce ar fi aceasta o problemă? Pentru că, atât timp cât există creativitate, nu doar filmele se pot bucura de succes în social media.

Și, pentru a exemplifica, iată două campanii “de print”, una destinată International Latino Film Festival din New York, iar cealaltă rețelei de cinematografe Utopolis.

Ne bucurăm pentru că ne citești. Webcultura există cu ajutorul donațiilor cititorilor săi.
Ne poți susține prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu