Bine ai venit pe WebCultura

Din cuprins:

Fii prietenul Operei!

India – mister și culoare

În perioada 17-22 septembrie 2014, Institutul Cultural Român (Aleea Alexandru 38, București) găzduiește expoziția de pictură “India – mister și...

Continuare...


Powered by

Fii prietenul Operei!

Sorin Tudorde @
20 September 2011

Susține și tu Webcultura. Mulțumim!

Vezi aici cine sunt cei cărora le mulțumim până acum.

Pentru prima dată în România, o serie de personalități ale vieții publice participă la o campanie de comunicare în beneficiul Operei Naționale.

Cei 90 de ani de activitate ai Operei Naționale sunt omagiați prin intermediul unei campanii realizate pentru Asociația Friends of Opera de către publicația Q Magazine. Și, așa cum se vede din bannerul aflat în dreapta paginii, este o campanie susținută și de WebCultura.

“Eugenia Moldoveanu, Mariana Nicolesco sau Angela Gheorghiu ne-au hrănit visele. Pentru emoţia pe care ne-a dăruit-o, pentru vibraţiile sufleteşti pe care le-am simţit aşezaţi în fotoliul de catifea roşie, pentru datoria pe care o avem de-a sprijini şi de-a ne salva de la tehnologia de plastic, care ne transformă din ce în ce mai mult în roboţi umani, Opera are nevoie de noi.”

“Acesta a fost Apelul pe care revista Q Magazine l-a transmis mai multor personalităţi publice, cerându-le să ajute promovarea Operei Naţionale Bucureşti, prin cedarea imaginii lor într-o campanie de sensibilizare a opiniei publice, de mobilizare a spiritului, a emoţiei sufleteşti, dar şi de strângere a unor fonduri pentru a ajuta ONB.”

Romfilatelia susține campania Prietenii Operei!

La rândul său, Romfilatelia s-a alăturat campaniei, tipărind 25.000 de plicuri care o înfăţişează pe Hariclea Darclee, care au intrat în circulație prin Poşta Română începând cu luna august.

Acceptă și tu să fii parte din acest demers, donând cât poţi în conturile Asociaţiei FRIENDS OF OPERA: CUI: 25121407, IBAN: RO27RNCB0071115063750001 (lei)  sau IBAN: RO97RNCB0071115063750002 (euro), deschise la BCR Plevnei, Bucureşti.

Iar dacă dorești, te poți implica promovând campania pe site-ul tău prin intermediul bannerului pe care îl poți descărca de aici.

Despre autor

Sorin Tudor

| Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

    Comentarii
  1. N D

    Vă prezint mai jos un incident dezagreabil, de natură să pună într-o lumină foarte proastă deschiderea pentru public a Operei Naţionale Bucureşti, în această perioadă când instituţiile culturale au adoptat o atitudine modernă, prietenoasă, venind în întâmpinarea publicului (mai ales când publicul este constituit din copii).
    Pe scurt, în data de 21 ianuarie 2012, am venit la spectacolul Harap Alb, sperând că vom găsi în ultimul moment un bilet la casă sau la cineva care renunţă la spectacol. Încercasem să cumpărăm bilete cu peste 10 zile în urmă, dar se epuizaseră.
    La casă nu erau bilete, aşa că am luat totuşi două bilete pentru reprezentaţia din februarie.
    Am aşteptat să se apropie ora de începere, rugând pe cele două doamne de la intrare, care verificau biletele, să ne permită să intrăm în sală în măsura în care nu se ocupau toate locurile. Un coleg al lor, prezent în hol, a avut amabilitatea să meargă în sală ca să verifice şi a confirmat că mai rămăseseră locuri libere.
    Cu toate acestea, una dintre cele două doamne (cea mai tânără, nu îi cunosc numele) a avut o atitudine ostilă, chiar jignitoare şi ne-a spus:
    “DEGEABA VĂ SCOBIŢI PRIN BUZUNARE, ŞTIU CĂ V-AŢI OBIŞNUIT SĂ DAŢI ŞPAGĂ PESTE TOT, DAR AICI NU VĂ MERGE.”
    Nu le propusesem să le dau şpagă, ci doar să intrăm legal. Într-adevăr, mă scobeam în buzunar ca să scot biletele pe care le cumpărasem pentru reprezentaţia din februarie.
    Am trecut peste jignirea gratuită şi i-am propus să rupă biletele de februarie, în contul spectaolului care urma să înceapă, sau să le doneze în scop caritabil unei familii sărace, sau să cumpărăm alte bilete. Nu a acceptat nici una dintre soluţii.
    Culmea este că avea în geantă două invitaţii, ale unor persoane care nu se prezentaseră la spectacol, deşi era ora 11. Ni le-a arătat, cu o expresie de sadism, spunându-ne că face ce vrea cu ele dar nu ni le dă nouă. O reacţie total deplasată faţă de o familie care venise pe vreme proastă, cu un copil mic să vadă un spectacol lăudat în presa culturală.
    În condiţiile în care Opera a iniţiat o campanie de colectare de fonduri cum este “Fii prietenul Operei” dar personalul administrativ are asemenea atitudine, vom iniţia personal în presă, pe reţele sociale şi prin alte mijloace, o campanie de conştientizare a publicului cu privire la atitudinea neprietenoasă a unor asemenea reprezentanţi oficiali ai ei.
    În aceeaşi situaţie cu noi s-a aflat încă o doamnă care venise cu fetiţa şi un cetăţean străin cu un copil mic, care a plecat comentând: “Very unfriendly!”

Comentează

Muzica

Parteneri

© 2010-2014 WebCultura.