Fii nebun de bun

Coca-Cola România a creat “Radar for Good” – prima platformă mobilă de voluntariat care funcționează asemenea unui “radar de fapte bune”.

Platforma poate fi accesată de pe smartphone și este dezvoltată sub forma unei hărți interactive în care poți cere ajutor sau poți să ajuți. Prin “Radar for Good” fiecare dintre noi poate descoperi și susține diferite cauze din apropierea sa. De asemenea, cei care au nevoie de ajutor îl pot cere înregistrând povestea lor.

“Dacă poți face lumea un loc mai bun, de ce să nu te implici? Este simplu sa ajuți și voi continua să o fac, promovând faptele de bunătate și exemplele pozitive”. (Alex Bobeș)

Platforma Radar for Good (care poate fi decărcată aici de pe iTunes și aici de pe Google Play) este parte a campaniei “Fii nebun de bun”, o campanie desfășurată de Coca-Cola la nivel global. Prin intermediul acesteia, Coca-Cola răspândește poveștile unor oameni obișnuiți care, prin faptele lor extraordinare, transformă lumea într-un loc mai bun. De la o femeie din Africa de Sud care plantează noaptea, în secret, copaci, la un biciclist care îi salută pe toți cei pe care îi întâlnește în drumul său, Coca-Cola demonstrează cât este de simplu să fii #nebundebun.

Acum, a venit rândul tău să faci lucruri bune.

Radar-for-Good

O inițiativa este susținută de CRIStaxi, o companie de taximetrie care încurajează mișcarea Coca-Cola și oferă curse gratuite clienților săi. Cei interesați pot găsi multe informații legate de companie pe site-ul The Coca-Cola Company și pe contul de twitter CocaColaCo.

Ne bucurăm pentru că ne citești. Webcultura există cu ajutorul donațiilor cititorilor săi.
Ne poți susține prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

WebCultura

Recomandări

Adaugă comentariu