Din cuprins:
“Este exact ceea ce suntem. Doar prin simplul fapt că trăim.” În cadrul unui interviu acordat revistei Time, lui Neil...
Continuare...de @Sorin Tudor
30 April 2013
Festivalul George Enescu este singurul eveniment cultural internațional organizat de România care beneficiază de o astfel de vizibilitate.
Spotul Festivalului Internațional George Enescu este difuzat de prestigioasa televiziune de știri CNN în perioada 22 aprilie – 19 mai. Evenimentul este parte a unei ample campanii de promovare pe care Festivalul o desfășoară în parteneriat cu CNN, atât pe TV, cât și online, încă de la finalul anului 2012.
Spotul a fost realizat de agenţia “Eroii de Joi” (echipa care a conceput şi rebranding-ul Festivalului în 2011), formată din Ioana Gheorghiu şi Robert Blaj, respectându-se toate normele CNN.
CNN și Euronews sunt principalii partenerei media internaționali ai Festivalului George Enescu, ediția 2013. La ediţia precedentă, Euronews a acreditat și a trimis un reporter special pentru a acoperi evenimentele și a difuzat un număr de cinci reportaje din București. Cea de a XXI-a ediție a Festivalului şi Concursului Internaţional “George Enescu” se va desfășura în perioada 1-28 septembrie. Mai multe detalii pe site-ul Festivalului și pe pagina de facebook care îi este dedicată.
Webcultura există cu ajutorul donațiilor cititorilor săi. Mulțumim!
Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.