Facebook: un prieten neașteptat

Un exemplu de creativitate. Pe facebook.

O campanie realizată de agenția AGE Isobar din Sao Paulo, Brazilia. Pe scurt: pentru a promova produsele Olla (veți vedea imediat despre ce este vorba), au fost creată o aplicație care generează profilele unor noi utilizatori de facebook. Utilizatori de facebook care nu există. Încă. Dar vor să îți fie prieteni. Priviți. 🙂

O campanie realizată în anul 2011. Cum spuneam: creativitate. 🙂

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

4 comentarii

  1. Este la limita legalitatii cred, dar e geniala. Vizibilitate maxima pentru produs, targheteaza direct persoana iar ideea este extrem de draguta. Te face sa te gandesti la consecinte.

  2. […] the most creative online campaign of this year. Thanks Webcultura for sharing it with […]

  3. […] văzut pe Twitter la Marius Rusu un link către o campanie menţionată pe Webcultura, desfăşurată pe Facebook de un producător de prezervative. Ideea e asta (filmuleţul e […]

  4. Faina ideea. Ar fi fost si mai interesant daca ofereau si ceva statistici legate de succesul campaniei: cati au dat add la friend requesturi, cati au intrat pe site de pe FB, daca le-au crescut vanzarile…

Leave a Reply to Iulian Lita Cancel reply