Bine ai venit pe WebCultura

Din cuprins:

Facebook: un prieten neașteptat

Cand nu e cineva care sa ne priveasca

Intr-adevar, cine suntem cand nimeni nu ne vede? Suntem oare aceeasi pe care ii vede societatea, aceeasi reflectie care se...

Continuare...


Powered by

Facebook: un prieten neașteptat

Sorin Tudorde @
29 November 2011

Dragă cititorule, îți cerem din nou ajutorul. Pentru că, într-o lume a reclamelor agasante, WebCultura poate exista doar cu ajutorul acelora care aleg să ne susțină prin donațiile lor. Mulțumim! Webcultura.

Un exemplu de creativitate. Pe facebook.

O campanie realizată de agenția AGE Isobar din Sao Paulo, Brazilia. Pe scurt: pentru a promova produsele Olla (veți vedea imediat despre ce este vorba), au fost creată o aplicație care generează profilele unor noi utilizatori de facebook. Utilizatori de facebook care nu există. Încă. Dar vor să îți fie prieteni. Priviți. 🙂

O campanie realizată în anul 2011. Cum spuneam: creativitate. 🙂

Despre autor

Sorin Tudor

| Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti.

Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

    Comentarii
  1. Este la limita legalitatii cred, dar e geniala. Vizibilitate maxima pentru produs, targheteaza direct persoana iar ideea este extrem de draguta. Te face sa te gandesti la consecinte.

  2. Faina ideea. Ar fi fost si mai interesant daca ofereau si ceva statistici legate de succesul campaniei: cati au dat add la friend requesturi, cati au intrat pe site de pe FB, daca le-au crescut vanzarile...

  1. Facebook promotion: Olla Condoms « PR Pret-a-Porter
  2. Alexandra Dragos
Comentează

Parteneri

© 2010-2014 WebCultura.