Eroii iluziilor optice

Iluzii optice create pentru îndragostiții de lectură.

Priviți imaginea care urmează. Recunoașteți personajele?

Da, ați citit bine: “personajele”. Pentru că, dacă priviți cu mai mare atenție, veți sesiza că din forma în care are aranjat părul Albei ca Zăpada, se conturează un alt personaj: Sherlock Holmes.

O campanie realizată inteligent pentru programul de schimb de cărți al Bibliotecii Publice Colsubsidio din Bogota de către agenția Lowe/SSP3 (de aici și sloganul “Vii cu o poveste și pleci cu alta”). Iată și ale iluzii optice destinate îndrăgostiților de lectură.

Ne bucurăm pentru că ne citești. Webcultura există cu ajutorul donațiilor cititorilor săi.
Ne poți susține prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu