Bine ai venit pe WebCultura

Din cuprins:

De ce facebook are atat de mult succes?

Trupa unui bebeluș

Un moment de amuzament. Cu un bebeluș, firește. Oricine are frați sau surori (foarte) mici și, în mod absolut sigur,...

Continuare...


Powered by

De ce facebook are atat de mult succes?

Sorin Tudorde @
11 May 2012

“Cercetătorii de la Universitatea Harvard au aflat că participanţii la studiu sunt atât de nerădbători să se laude pe Facebook cu realizările lor încât ar fi în stare să renunţe la bani pentru a putea face asta”, scrie Gândul. “Neurologii americani au monitorizat activitatea cerebrală a subiecţilor, în timp ce aceştia au fost puşi să vorbească despre realizările personale. Astfel, specialiştii au observat că nivelul dopaminei din creier creşte, la fel ca în cazul sexului, al unui câştig material sau al unei mese gustoase. “Oamenii sunt obsedaţi să vorbească despre ei, pentru că pur şi simplu asta îi face să se simtă bine”, a declarat neurologul Diana Tamir, care a condus studiul. Ea a precizat că rezultatele se aplică atât în viaţa reală, cât şi pe Facebook.” ♣ Un studiu care începe cu o afirmație care ar putea să pară șocantă – oamenii își dedică între 30 și 40% din timpul de comunicare pentru a-i informa pe ceilalți despre propriile experiențe subiective – și care poate fi citit in în variantă pdf aici. Fapt care mă duce cu gândul la următoarea imagine…

Dragă cititorule, WebCultura poate exista doar cu ajutorul acelora care aleg să ne susțină prin donațiile lor. Ne poți susține, cu ce sumă dorești, fie prin intermediul unui virament bancar (click aici pentru donație), fie prin intermediul butonului PayPal de mai jos. Mulțumim!


Despre autor

Sorin Tudor

| Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Comentează

Parteneri

© 2010-2014 WebCultura.