Bine ai venit pe WebCultura

Din cuprins:

Cum se promoveaza un laptop?

Experienta convertirii. Experienta libertatii: cazul N. Steinhardt

Invitatul următoarei ediţii a Conferinţelor „Mircea Vulcănescu” de marţi, 3 mai 2011, ora 18:00, de la Clubul Ţăranului, va fi...

Continuare...


Powered by

Cum se promoveaza un laptop?

Sorin Tudorde @
24 February 2012

În plină stradă, firește!

O campanie creativă pusă la cale de către agenția japoneză Party. O idee care, în opinia mea, îmbină foarte eficient evenimentele desfășurate în viața reală cu potențialul lor de a se răspândi prin intermediul social media.

În definitiv, pentru toată această campanie a fost nevoie de o idee, câțiva oameni, câteva laptopuri sincronizate și o echipă de filmare. Drăguț, nu-i așa?

Despre autor

Sorin Tudor

| Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Comentează

Parteneri