Bine ai venit pe WebCultura

Din cuprins:

Cum se promoveaza un laptop?

Stepa interioara

Un scurtmetraj inspirat de lucrările lui Hermann Hesse si Carl Gustav Jung. Inner Stepe este un scurtmetraj de animaţie realizat...

Continuare...


Powered by

Cum se promoveaza un laptop?

Sorin Tudorde @
24 February 2012

În plină stradă, firește!

O campanie creativă pusă la cale de către agenția japoneză Party. O idee care, în opinia mea, îmbină foarte eficient evenimentele desfășurate în viața reală cu potențialul lor de a se răspândi prin intermediul social media.

În definitiv, pentru toată această campanie a fost nevoie de o idee, câțiva oameni, câteva laptopuri sincronizate și o echipă de filmare. Drăguț, nu-i așa?

Despre autor

Sorin Tudor

| Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Comentează

Parteneri

© 2010-2014 WebCultura.