Cum se promoveaza un laptop?

În plină stradă, firește!

O campanie creativă pusă la cale de către agenția japoneză Party. O idee care, în opinia mea, îmbină foarte eficient evenimentele desfășurate în viața reală cu potențialul lor de a se răspândi prin intermediul social media.

În definitiv, pentru toată această campanie a fost nevoie de o idee, câțiva oameni, câteva laptopuri sincronizate și o echipă de filmare. Drăguț, nu-i așa?

Ne bucurăm pentru că ne citești. Webcultura există cu ajutorul donațiilor cititorilor săi.
Ne poți susține prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu