Bine ai venit pe WebCultura

Din cuprins:

Cum se promoveaza filmul romanesc

Cum ai să mori

Un scurtmetraj pentru amatorii de comedie neagră. Dacă ai intâlni, la colt de stradă, o mașinărie capabilă să îți spună...

Continuare...


Powered by

Cum se promoveaza filmul romanesc

Sorin Tudorde @
6 July 2012

Susține și tu Webcultura. Mulțumim!

Vezi aici cine sunt cei cărora le mulțumim până acum.

O inițiativă excelentă.

Pentru a ajuta la promovarea filmului, la Iulius Mall din Cluj-Napoca a fost organizat un flashmob mai puțin obișnuit pe la noi.

Un excelent eveniment marca Notes & Ties care a avut loc în luna mai 2012 și care a precedat deschiderea TIFF 2012.

Despre autor

Sorin Tudor

| Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

    Comentarii
  1. Cred ca nu ati inteles bine: flashmob-ul nu a fost pentru promovarea filmului lui Tudor Giurgiu, ci pentru promovarea filmului in general 🙂 A fost un mic eveniment surpriza ce a precedat deschiderea TIFF 2012, iar orchestra Notes & Ties a sustinut un mic concert in cadrul Galei de deschidere dupa proiectia montajului din mall

Comentează

Film

Parteneri

© 2010-2014 WebCultura.