Bine ai venit pe WebCultura

Din cuprins:

Cum se promoveaza baletul in Marea Britanie?

Cenaclul WebCultura: înscrieri la lectură

Așa cum am anunțat, Cenaclul WebCultura se întrunește în viața reală în fiecare zi de joi (ora 19:00, la Absintherie...

Continuare...


Powered by

Cum se promoveaza baletul in Marea Britanie?

Sorin Tudorde @
23 January 2013

Susține și tu Webcultura. Mulțumim!

Vezi aici cine sunt cei cărora le mulțumim până acum.

“Ca oamenii, dar cu mai multă grație.”

V-ați gândit vreodată ca ghilimele – da, acestea – se aseamănă cu pantofii de balerină atunci când aceasta stă în poante? Și v-ați imaginat vreodată ca un astfel de însemn ar putea să fie purtat de logo de una dintre cele mai importante companii de balet ale lumii? Da, baletul, cel pe care, de obicei îl asociem cu tradiționalismul. English National Ballet a decis nu doar să își schimbe înfățișarea, ci să ofere și lumii întregi un nou imbold.

Motiv pentru care de acum se prezintă în fața lumii întregi purtând ghilimele drept logo și cu o serie de vizualuri în care balerinele poartă ținutele designerului Vivenne Westwood, realizate astfel încât să transmită faptul că “baletul este contemporan, accesibil și relevant și, în același timp, o formă istorică de artă”.

(via: English National Ballet)

Despre autor

Sorin Tudor

| Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Comentează

Arte scenice

Parteneri

© 2010-2014 WebCultura.