Bine ai venit pe WebCultura

Din cuprins:

Cum sa fii un manager de succes

Fantoma aurie a comunismului

Comunism, Ceauşescu, România, propagandă, sărăcie, Epoca de Aur – acestea sunt cuvintele, noţiunile şi conceptele pe care le auzim, poate...

Continuare...


Powered by

Cum sa fii un manager de succes

Sorin Tudorde @
21 January 2013

Dragă cititorule, îți cerem din nou ajutorul. Pentru că, într-o lume a reclamelor agasante, WebCultura poate exista doar cu ajutorul acelora care aleg să ne susțină prin donațiile lor. Mulțumim! Webcultura.

Cinci sfaturi de la David Ogilvy, “părintele advertisingului”.

1. Nu permite niciodată ca doi oameni să se ocupe de o sarcină pe care o poate face unul singur. După cum observa George Washington, ori de câte ori este găsită o persoană adecvată pentru a duce la bun sfârșit un lucru, acesta va fi mai prost executat de două persoane și abia făcut dacă sunt implicate trei sau mai multe persoane.

2. Nu convoca niciodată oamenii în biroul tău. În schimb, mergi tu să îi vezi la birourile lor, neanunțat. Un șef care nu bântuie prin agenția sa devine un pustnic invizibil.

3. Dacă vrei să obții rezultate, comunică verbal. Dacă vrei ca la întâlniri oamenii să voteze așa cum îți dorești, participă la aceste întâlniri. Nu uita proverbul franțuzesc: “acela care absentează greșește întotdeauna”.

4. Este de prost gust să folosești produse care concurează produsele clienților tăi. Când am luat contul Sears Roebuck, am început să-mi cumpăr toate hainele de la Sears. Un lucru care a enervat-o pe soția mea. însă, în anul următor, o convenție a producătorilor de îmbrăcăminte m-a votat drept cel mai bine îmbrăcat bărbat din America. Nici nu-mi trece prin cap să folosesc alte cecuri de călătorie în afară de American Express sau să beau altă cafea în afară de Maxwell House sau să spăl cu alt săpun în afară de Dove. Cum numărul de mărci promovate de Ogilvy & Mather trece acum de două mii, inventarul meu personal devine tot mai complicat.

5. Să nu îți permiți niciodată luxul de scrie reclamații. După prima mea călătorie transatlantică, am scris agenției mele de călătorii pentru a mă plânge că serviciile oferite pe Queen Mary erau încete, iar decorațiunile vulgare. Trei luni mai târziu, când eram pe punctul de a lua contul Cunrad, s-a întâmplat ca ei să-mi vadă scrisoarea. Le-au trebuit 20 de ani pentru a mă ierta și a ne da contul.

Și, tot de la David Ogilvy citire: cum să scrii bine.

Despre autor

Sorin Tudor

| Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti.

Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

    Comentarii
  1. Diana

    Apreciez ce faceti aici dar putin mai multa atentie la ortografie, nu strica 🙂

Comentează

Parteneri

© 2010-2014 WebCultura.