Bine ai venit pe WebCultura

Din cuprins:

Cum promovam o orchestra filarmonica?

Deșteaptă-te, române!

Deșteptarea la care face trimitere acest cîntec al nostru să se refere la a fi deștept, nu la a fi...

Continuare...


Powered by

Cum promovam o orchestra filarmonica?

Sorin Tudorde @
9 May 2012

O excelentă inițiativă a Orchestrei Filarmonice din Copenhaga.

Te urci în metrou. Ca în fiecare zi. Plictisit, ca în fiecare zi. Așteptând să ajungi la destinație. Și, deodată, fără ca nimic să te fi pregătit pentru asta, ceva se întâmplă în jur: oamenii din jur scot la iveală instrumente muzicale, iar muzica începe să răsune. O filmare realizată în aprilie 2012, într-un vagon de metrou.

O excelentă inițiativă a Orchestrei Filarmonice din Copenhaga care, pentru a se autopromova, “a pus la cale” un flashmob. În metrou. 🙂

(via)

Despre autor

Sorin Tudor

| Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Comentează

Parteneri

© 2010-2014 WebCultura.