Cum promovam o agenda

Atunci când există creativitate, nu se poate vorbi despre “produse banale”. Iată un exemplu.

O animație realizată pentru promovarea unor banale agende de către designerul olandez Rogier Wieland. Și, da, întreaga animație este realizată – cum altfel? – din agende.

Și tot Rogier este și cel care a realizat această animație.

Sigur, produsul se numește Moleskin, însă notorietatea sa provine tocmai din spoturile mereu pline de creativitate. Și, în cazul în care doriți să vedeți cam cât se muncește la o astfel de animație, iată.

Ne bucurăm pentru că ne citești. Webcultura există cu ajutorul donațiilor cititorilor săi.
Ne poți susține prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu