Bine ai venit pe WebCultura

Din cuprins:

Creativitate si efecte speciale

Haina îl face pe om?

Despre relaţia dintre destinul omului şi veşmintele sale. Există jucării ale închipuirii care se încăpăţânează să migreze din orizontul fericirii unei...

Continuare...


Powered by

Creativitate si efecte speciale

Sorin Tudorde @
18 June 2011

Dragă cititorule, îți cerem din nou ajutorul. Pentru că, într-o lume a reclamelor agasante, WebCultura poate exista doar cu ajutorul acelora care aleg să ne susțină prin donațiile lor. Mulțumim! Webcultura.

O demonstrație de forță a uneia dintre cele mai creative agenții din lume specializate în efecte vizuale.

“21 de ani de inovaţie au consacrat The Mill ca brand recunoscut global pentru crearea unor efecte vizuale fără cusur. Însă, suntem lideri și în design, animatie, live-action, efecte speciale, adaptări și crearea și distribuţia de conţinut digital.”

După cum se poate observa, The Mill nu sunt deloc modești. Însă, în cazul lor, lipsa de modestie este justificată: priviți montajul care curprinde cele mai bune creații ale The Mill Los Angeles din anul 2010. Și, probabil, veți fi de acord cu mine.

Despre autor

Sorin Tudor

| Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti.

Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Comentează

Parteneri

© 2010-2014 WebCultura.