Bine ai venit pe WebCultura

Din cuprins:

Cat costa un logo

Cărări cu gânduri

Atunci când zările amar pictează norii, Cu triste lacrimi gri de ploaie scurtă, Tu treci păşind prin gândurile florii Ce...

Continuare...


Powered by

Cat costa un logo

Sorin Tudorde @
9 August 2012

Susține și tu Webcultura! Pentru că, împreună, putem supraviețui ignoranței și ignoranților.

Mulțumim. (Vezi aici cine a donat până acum.)

Câteva dintre cele mai scumpe logo-uri din lume

Logo-ul Jocurilor Olimpice 2012 – 625.000 USD.

Logo-ul Pepsi – 1.000.000 USD.

Logo-ul turistic al României – 1.100.000 USD.

Logo-ul BBC – 1.800.000 USD.

Logo-ul Australia  and New Zeeland Banking Group – 15.000.000 USD.

Logo-ul BP – 211.000.000 USD.

Și câteva dintre cele mai ieftine logo-uri

Logo-ul Nike – 35 USD.

Logo-ul twitter – vechiul logo a costat 15 USD.

Logo-ul Coca-Cola – 0 USD. A fost creat chiar de către părintele Coca-Cola, John Pemberton.

Logo-ul Google – 0 USD. A fost creat chiar de către Sergey Brin, unul dintre fondatorii Google.

(via)

Despre autor

Sorin Tudor

| Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Comentează

Paspartu

Parteneri

© 2010-2014 WebCultura.