Bine ai venit pe WebCultura

Din cuprins:

Cat costa un logo

De Paşte

Amintirea sunetului de clopoţel ce vestea sfârşitul trimestrului şi începerea vacanţei de primăvară mă însoţeşte şi acum… Fugeam cu ghiozdanul...

Continuare...


Powered by

Cat costa un logo

Sorin Tudorde @
9 August 2012

Câteva dintre cele mai scumpe logo-uri din lume

Logo-ul Jocurilor Olimpice 2012 – 625.000 USD.

Logo-ul Pepsi – 1.000.000 USD.

Logo-ul turistic al României – 1.100.000 USD.

Logo-ul BBC – 1.800.000 USD.

Logo-ul Australia  and New Zeeland Banking Group – 15.000.000 USD.

Logo-ul BP – 211.000.000 USD.

Și câteva dintre cele mai ieftine logo-uri

Logo-ul Nike – 35 USD.

Logo-ul twitter – vechiul logo a costat 15 USD.

Logo-ul Coca-Cola – 0 USD. A fost creat chiar de către părintele Coca-Cola, John Pemberton.

Logo-ul Google – 0 USD. A fost creat chiar de către Sergey Brin, unul dintre fondatorii Google.

(via)

Webcultura există cu ajutorul donațiilor cititorilor săi. Mulțumim!

Despre autor

Sorin Tudor

| Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Comentează

Parteneri