Care este viitorul presei scrise?

Două răspunsuri video la aceeași întrebare.

Epoca de hârtie este o scurtă “animație în ziar” despre dispariția dinozaurilor. O metaforă mai mult decât evidentă realizată de designerul Ken Ottmann.

De partea cealaltă a “baricadei”, Asociația belgiană e editorilor de presă (Newspaperswork) încearcă să convingă agențiile de publicitate – cu mult umor și creativitate – că publicațiile tipărite încă mai merită să le rețină atenția și bugetele.

Concluzia? Faptul că o asociație a editorilor a depus asemenea eforturi pentru a demonstra ceea ce acum câțiva ani părea evident, pare să susțină ideea din primul răspuns video.

Ne bucurăm pentru că ne citești. Webcultura există cu ajutorul donațiilor cititorilor săi.
Ne poți susține prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu