Amuzant. Si interzis

Două spoturi diametral opuse.

Știu, fiecare dintre noi a văzut până acum suficient de multe reclame la ochelari sau lentile de contact. Și, totuși, iată încă una: un bărbat intră liniștit într-o saună și…

Iar acum, dacă tot ne-am trezit – fără voia noastră – într-o bucătărie, să vorbim puțin despre mâncare. Spotul următor a fost produs în 1996 pentru Lunchablez, însă a fost interzis publicului larg. După 5 ani de la realizarea lui, spotul a apărut pe youtube. De ce a fost interzis? Hm… priviți.

Ne bucurăm pentru că ne citești. Webcultura există cu ajutorul donațiilor cititorilor săi.
Ne poți susține prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu