Bine ai venit pe WebCultura

Din cuprins:

Adevarul despre branduri

Dualităţi

“Pentru că nu putem schimba realitatea, hai să schimbăm felul de a vedea realitatea.” (Nikos Kazantzakis) Aria creativităţii este deosebit de...

Continuare...


Powered by

Adevarul despre branduri

Sorin Tudorde @
12 April 2012

Susține și tu Webcultura! Pentru că, împreună, putem supraviețui ignoranței și ignoranților.

Mulțumim. (Vezi aici cine a donat până acum.)

…în viziunea unui grafician român.

O serie de creații grafice care amintesc întrucâtva de logo-urile ironice realizate de suedezul Viktor Hertz.

“Chiar dacă un brand este încearcă din răsputeri să-şi exprime valorile fundamentale şi identitatea prin intermediul unui logo, va exista mereu și altă fațetă pe care o vedem în calitate de clienți, bazată pe experienţele și impresiile noastre.”

Pagini: 1 2

Despre autor

Sorin Tudor

| Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Comentează

Arte vizuale

Parteneri

© 2010-2014 WebCultura.